bloggombamse

Alla inlägg den 20 september 2012

Av Maria Karlsson - 20 september 2012 16:36

Idag fick jag reda på att mina kläder finns att hämta på Ica Kvantum! :D Snacka om att jag har längtat!!
Kom även nyss hem från frissan, blev att låta dom fixa i ordning ögonbrynen, Ordentligt!! Samt köpt silver schampo och lite annat till håret!
Skönt att få komma iväg lite och låta tankarna gå överallt medan man tar promenaden in till stan!

Så denna veckan har jag köpt skor, kläder och hårprodukter :-) Sådant gillar jag! Fast sedan shoppar jag nästan alltid för att få mig att må lite bättre när känslorna är splittrade! Får mig att må bra för tillfället men sedan räcker det med att jag får syn på något så kommer ALLA känslorna tillbaka och jag mår skit ;s

I helgen ska jag åka upp till Göteborg igen för att se om känslorna går att få "ordning" på.. Gör dom inte det så är det nog fest där uppe som gäller så man kommer av sig lite!!
Är inte tjejen som festar direkt, visst händer det ibland men inte ofta. Men mår jag riktigt dåligt kan det behövas att få glömma av allt som pågår! ;-)

Nu blir det duschen för att prova på schampot så får vi se sen vad kvällen har att erbjuda! Kanske ett träningspass med Bamse om vädret vill lugna sig! :-)

Presentation


Denna blogg kommer handla om mitt liv och min hund, Bamse!
Har ägt denna hund sedan han vart nyfödd och älskar han såå mycket!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards