bloggombamse

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Maria Karlsson - 17 september 2012 20:41

Hej alla!

Hoppas ni haft en bra dag!

Själv har jag mest varit inne faktiskt!..
Vädret har varit fint men har verkligen inte haft någon lust att göra någonting :-/ Bamse fick sina promenader men träningen fick ta en paus men tror knappast att Bamse mådde dåligt av det :-P Han är en riktig slappis min Tramse :-)
Har varit och köpt nya skor idag förresten! Behövdes verkligen nu när hösten är på väg! Blev även lite shopping via nätet för att få in lite nya kläder i garderoben :-) 
Men hur mycket man än försöker att få tiden att rulla på finns det en massa tankar kring allt som pågår i mitt privatliv som får mig att må hemskt :-/ 

Nä nu ska jag inte börja tråka ut folk med att snacka om mitt privatliv med känslor hit och dit :-)

Nu blir det att kolla lite på en serie och efter det blir det nog sängen!

Presentation


Denna blogg kommer handla om mitt liv och min hund, Bamse!
Har ägt denna hund sedan han vart nyfödd och älskar han såå mycket!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards