bloggombamse

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Maria Karlsson - 14 september 2012 11:30

Hej!
Har nu startat en blogg om min älskade hund, Bamse. Har ägt honom sedan han var nyfödd och nu har han blivit hela 1 år och 5 månader och har då alltid älskat honom, vad vi än gått igenom! 
Han är en blandras mellan, Grå Schäfer, Golden Retriever och Labrador. En ganska osäker hund men har väldig stor potential inom lydnaden vilket jag nu kommer satsa allt på! 
Vi har haft väldigt mycket trams hit och dit kring allt med min hund men äntligen börjar allt ljusna upp och ordna sig. 
Jag själv är en tjej på snart 18 år som alltid älskat hundar genom åren och till slut fick jag chansen att få min alldeles egna hund! 


Allt mer om mig och min hund kommer att komma upp allt efter som men allt tar sin tid!
Lägger upp en söt bild på min älskade vovve efter vår morgon promenad i det hemska vädret! Bamse älskar regn men kan inte påstå att jag själv tycker det är så mysigt att vandra i ;)


    

Presentation


Denna blogg kommer handla om mitt liv och min hund, Bamse!
Har ägt denna hund sedan han vart nyfödd och älskar han såå mycket!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards