bloggombamse

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Maria Karlsson - 19 september 2012 12:03

Idag blir det stallet! 
Kommer en som ska kolla på min häst, Helge!
Har under ett tag funderat på att sälja min prins på grund av tidsbrist och andra intressen så har jag nu äntligen tagit beslutet att sälja honom och jag ångrar mig inte alls faktiskt! Tror detta kommer bli bäst såhär!


Så idag blir det att åka upp till stallet och träffa denna man som är intresserad och se vad han har att säga och erbjuda! Efter det så hoppas jag på att Veterinären ska höra av sig så han kan komma förbi också så det även är gjort! 


Väntar fortfarande ivrigt efter mina kläder från Bubbleroom! Kollade upp med posten och igår var dom i Göteborg så snart är dom nog på väg!! Vill så gärna ha dom innan helgen då jag ska iväg igen och kanske få ett avslut på all förvirring.. Antingen får jag min chans eller inte..


Nä nu blir det att hoppa in i duschen innan en kompis kommer över!

Presentation


Denna blogg kommer handla om mitt liv och min hund, Bamse!
Har ägt denna hund sedan han vart nyfödd och älskar han såå mycket!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards